~Firdaus Fauziz~

~Firdaus Fauziz~

Wednesday, July 28, 2010

~Langkah Demi Langkah!~

~Manakah haluan yg aku pilih, adakah haluan yg akn aku tempuhi penuh ngn onak berduri..~

"Langkah demi langkah Aku teruskan jua,Masa demi masa Sampai akhirnya..Terima kasih Atas penghinaan Yang kau lemparkan........Tangga demi tangga Kita daki bersama,Jatuh terluka Bangun semula,Terima kasih Atas kesakitanYang telah kau berikan"...(eh eh..nyanyi lak..huhuhu).Terdekit lak dihati nie nk post something about "Langkah demi langkah".Knape tajuk nie lak? nk tahu knapa..coz kt dlm kpala otak aku skrg nie tngh trfikir apa step yg strusnya akn aku wt slepas tamat study ujung taun nie.. Bermacam-mcm prsoalan yg timbul n sdang brlegar-legar kt dlm otak aku nie,dh mcm shoping kompleks lak otak aku nie dibuatnya..hehehehe Aku xtahu lar sma ada aku nk continue study aku ker or keja ka...hmmm,bengong!bengong! Umur pn dh semakin bertingkat tingkat..Apakah keputusan yg harus aku buat?? opp opp! STOP! Jngan trlalu mendalam fikir sesuatu bnda krana ia boleh mengakibat kn TEKANAN..So,take it easy... bnyak cara2 yg blh dambil utk merungkaikn persoalan nie.. P/s tok diri sndiri n anda smua: 'Sesunguhnya setelah datangnya kesulitan pasti ada Kemudahan"..Kemudahan/kesenangan tu psti datang,tp... masa sja yg menentukan sma ada cpt or lmbat kerana Allah S.W.T. nk menguji hamba2nya... Jadi, kita sbgai hamba..harungilah dan terimalah setiap msalah yg kita hadapi dengan Hati yg Tenang dan Redho..(eh eh...mcm penceramah lar plak aku nie..hehehehe).. Idea oh idea, dmanakah kau...I nee u oh my idea....~Tamat Sudehhh~

No comments: