~Firdaus Fauziz~

~Firdaus Fauziz~

Friday, June 25, 2010

Jom BerSukan!


Mai pakat2 kita bersukan...
Mcm2 jenis aktiviti blh kita wt untuk brsukan...(mcm2 ada,eh eh..mcm astro lar plok)...
Bersukan nie bnyak faedah nya yg kita dpat,exple dpt mnyihat tbuh bdan n dpt mnghilang stress..Untuk brsukan nie aku ska main "FUTSAL" Best bak ang!!(cm dialoq dlm rempit v3 plak)...hehehe


bg aku ar dngan main futsal nie aku dpat mlepaskan gram n tension aku time study...Ingat lagi aku time final exam bln 6 ari tu.. aku tension gila ngn paper exam ari 2...rsa mcm nk hentuk ja pala kt dinding.tp,aku releks!!! hahahaha (releks ar sngat) aku ajak mambe2 aku men futsal mlm 2...Akhirnya!!! aku puas!!! hlang sudeh tension2 aku 2 sbb aku dpat mlepas kn geram kt bola futsal 2...hua hua hua...Aku SYOK!!!
so,MAJU LAH SUKAN tok DONNIA...hua hua hua...

No comments: